سوله در کرج

امروزه برای کاهش هزینه ها از سازه هایی استفاده میکنند که علاوه بر استحکام زیاد ، وزن سبکی داشته باشند و سرعت نصب و اجرای آنها نیز سریع باشد.

به این سازه ها سوله گفته میشود که بیشتر برای ساخت مکان های صنعتی و تولیدی از آنها استفاده میشود.

سوله ها دارای دهانه بسیار بزرگ و سقف شیبدار هستند و برای ساخت آنها از ورقه های فلزی استفاده میشود.

سوله ها بر حسب کابردشان انواع مختلفی دارند. سوله تیرورقی ، سوله خرپایی و سوله یو بی ام از انواع سوله های صنعتی هستند که هر کدام ویژگی های مختلفی نیز دارند که در این میان سوله های خرپایی به صرفه ترین و با کیفیت ترین نوع سوله ها هستند که امروزه زیاد مورد استفاده قرار میگیرند.

سوله های تیر ورقی نیز به عنوان قدیمی ترین نوع سوله شناخته شده اند و امروزه کمتر از آنها استفاده میشود.

کرج یکی از کلان شهرهای ایران است و دارای تعداد زیادی واحدهای تولیدی و صنعتی است که در مناطق مختلف شهر متمرکز شده اند.درهمین راستا درخواست ساخت سازه های صنعتی و سوله در این شهر بسیار زیاد شده است.

شرکت سوله سازی بزرگترین شرکت در زمینه طراحی و ساخت سوله و سازه های صنعتی در کرج است که با تکیه بر تیمی با تجربه و متخصص آماده خدمت رسانی در این حوزه میباشد.

این شرکت با استفاده از کادر متعهد و مسئولیت پذیر خود ، کار سوله سازی در کرج را با استفاده از متریال مرغوب و پیشرفته ترین دستگاه ها ، به بهترین نحو ممکن انجام داده و به مشتریان خود تحویل میدهد.

شما عزیزان میتوانید نمونه کارهای این شرکت را در قسمت پروژه ها مشاهده نمایید.

محاسبه هزینه ساخت سوله در کرج

قیمت ساخت و راه اندازی انواع سوله با هم متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد.

قیمت و هزینه ی ساخت سوله به صورت متر مربع بررسی می شود و اینکار باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه در این حوزه انجام شود.

شرکت سوله سازی با بررسی موارد زیر هزینه ساخت هر متر مربع سوله در کرج را برای شما محاسبه و در کمترین زمان ممکن به شما اعلام میدارد.

محل احداث سوله

متراژ و مساحت سوله

کاربرد سوله

متریال مورد نیاز سوله

برای استعلام قیمت ساخت سوله در کرج ، کافی است با شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران سوله سازی شما را در این مورد راهنمایی کنند.

سوله سازی در کرج

ساخت سوله در کرج

اجاره سوله کرج

خرید سوله در کرج

نمایندگی سوله در کرج

قیمت سوله در کرج